onsdag 18 juli 2012

Blixten McQueen

En Blixtentårta till en gullig 4-åring blev levererad i dag.
Beställningen kom i senaste laget så jag hann inte få hem den rätta pastafärgen till bilen.
Den ska ju vara mer klarröd men detta var det närmaste jag kunde få till i färgväg.
 
Grattis Edvin och hoppas att du får en härlig födelsedag!




Tårtans innehåll är en favorit i repris.
Vaniljbottnar, jordgubbsmousse & färska jordgubbar samt nutellafluff.
Spacklad med grädde, täckt med marsipan och figurer av sockerpasta.

4 kommentarer:

  1. Jättefin Marre, här levereras de tårtor i mängder ;) ingen semester där inte. kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Madde. Tanken var att jag inte skulle göra tårtor på semestern, men jag kunde inte låte bli när jag ändå var hemma :) Har faktiskt tackat nej till några också ;) Kram

      Radera
  2. jättefin tårta,och bilen blev klockren

    SvaraRadera